7.3.17

FIJN!

Na al die jaren werken in de mode, en ondanks al die mooie kleren die ik in de loop der jaren al heb aangeschaft, voel ik me nog steeds blij met weer een nieuwe outfit. Het geeft me kracht, het kleurt m'n dag, en het voelt goed om mezelf met aandacht te kleden. Zoals een kunst-verzamelaar of een museum bezoeker geen genoeg kan krijgen van kunst, een lezer steeds weer een nieuw boek leest, en een muziekliefhebber zijn playlists steeds weer ververst. Zoiets. Dus in deze periode waarin wekelijks volle dozen met  nieuwe collecties worden gebracht naar YOTH, waarin de fashion-shows van de grote modehuizen hun catwalkshows publiceren, en waarin ik de inkoop voor de 2e helft van 2017 doe, geniet ik met volle teugen en hul mezelf nog maar eens in een fijne nieuwe outfit. Bijvoorbeeld geïnspireerd op het rode broekpak uit de prachtige najaarsshow van Dries van Noten.
jas forte_forte van broekpak bij YOTH in de collectie



zenggi bij YOTH in de collectie

dries van noten aw 17 show